Så var jeg påmeldt det andre skirennet i 2017

Jeg har vært utrolig heldig og vant billett til Holmenkollmarsjen på Intersport sin Facebook side. Men Holmenkollmarsjen ble utsatt på grunn av for lite snø. Så da hadde jeg plutselig litt mer tid på å komme i form til det første rennet.

Hva har jeg gjort

 

Holmenkollmarsjen går nå av stabelen den 04. mars, så nå har jeg 14 dager på å komme i litt bedre form. Jeg skal delta på den korte distansen i år som er på 25 kilometer. Holmenkollmarsjen stod ikke på programmet mitt for 2017, men da jeg var så heldig å vinne billetter. Var det bare å putte dette på programmet også. Så nå er jeg påmeldt to skirenn til nå, så får vi se om jeg også deltar på de to andre som egentlig stod på programmet for 2017.  

Men hjelp er dette riktig av meg. Litt usikker på det, men vi får se hvordan kroppen reagerer på dette. Det er jo noe av det jeg skal teste ut i månedene som kommer.

Tåler kroppen min slike fysiske utskeielser eller ikke. Dette skal jeg nå prøve å finne ut av. Og nå har jeg fått et lite problem for nå ser det ut til at det blir skirenn to helger etter hverandre. Så tåler kroppen dette skal jeg være utrolig glad. Men skal bukke inn noen timer hos min manuellterapeut etter hvert renn, slik at jeg kan få hjelp med kroppen hvis det plutselig begynner å skrante litt.

Og kanskje jeg greier å skaffe med en sponsor også, for det koster å ha skiutstyret i orden. Må jo ha ski til forskjellige snøforhold, slik at jeg ikke skal tape noe på gliden.

Skulle du føle at dette kanskje er nor for deg også, så er det bare å melde deg på ved å følge linken under.

http://www.skiforeningen.no/kursogarrangement/holmenkollmarsjen/

#mittlivmedas #bekhterev #holmenkollmarsjen #langrenn #skitur #oslo #norge #intersport #vinter #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #mars2017 #prosjekt2017 #sommerkroppen2017 #revmatiker #blogg #trene #trening #glede #skiforeningen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg