Avgang som kasserer i Bekhterevforeningen Oslo og omegn

Da var vi kommet til slutten av dette kapitelet i mitt liv. For åtte år siden ble jeg sekretær i Bekhterevforeningen Oslo og omegn. I årene etter dette har jeg hatt roller som leder, styremedlem og nå sist kasserer.

Jeg har hatt åtte fantastiske år i denne lokalforeningen og har lært utrolig mye. Men nå følte jeg at det er på tide å prøve noe nytt. Så derfor takker jeg for meg og tusen takk for gavene jeg fikk.

Tusen takk for gavene

 

Jeg vil takke alle de jeg har truffet i styret i de årene jeg har sittet der. Det har vært moro å treffe hver og en av dere.

Jeg vil også takke de andre jeg har truffet via møter og seminarer i regi av Bekhterev Norge.

Men nå er det på tide å gi staffet pinnen videre. Grunnen til dette er at vil prøve noe nytt. Hvis årsmøtet til Oslo fylkeslaget vil det, så fortsetter jeg som fylkesleder.

Men jeg har også en drøm om å komme inn i forbundsstyret til Norsk Revmatikerforbund. Jeg har blitt fremmet som benke forslag på de to siste landsmøtene, men kun tapt med noen få stemmer. Så får håpe at alle gode ting er tre.

#mittlivmedas #bekhterev #oslorevmatikere #norskrevmatikerforbund #elvang #hadelandglassverk #blogg #lokalforening

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg