Dagen starter med en time hos manuelterapeuten

Så var vi kommet til en ny tirsdag og den starter med en time hos manuellterapeuten min.

Denne uken var det spesielt viktig å gå til manuellterapeuten. Grunnen til dette var at jeg falt på ski forrige onsdag. Etter fallet har jeg hatt vondt i den venstre skulderen min. Trodde dette ville gå over tidligere men det har det ikke gjort. Så i dag fikk manuellterapeuten jobben med å finne ut om noe var galt.

Livet er herlig, og formen blir bare bedre og bedre

 

Følte jeg ikke hadde brukket noe, men kunne jo ha skadet noen muskler, sener eller fester. Skulderen ble godt undersøkt og manuellterapeuten fant ut at jeg er litt sår i muskellaturen og at jeg hadde fått en strekk i bicepsen. Fikk beskjed om å ta det med litt med ro, så får vente noe dager før jeg prøver å legge ut på en ny skitur. Men håper at det kommer litt mer natur snø, slik at jeg kan få godt enda mer på ski.

Etter denne timen er det 5 timer igjen før jeg har frikort 2. Gleder meg til at jeg får dette. For da kan jeg bruke pengene på noe annet. Kanskje jeg reiser på tur eller at jeg plutselig melder meg på noen flere konkurranser.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #frikort2 #behandling #smerter #glede #blogg #ukesglede #hverdagsglede #oakley

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg