Så har jeg trent to grupper i terapibassenget igjen

Da var vi komme til nok en ny mandag, så da vare det igjen tid for trening av to grupper med revmatikere i terapibassenget på Diakonhjemmet sykehus. Dette er en veldig givende jobb, og det gir meg utrolig mye.

Dette er gøy, og gøy å trene andre

 

På grunn av et fall på ski forrige onsdag var instruktøren litt inn mobil i dag. Da jeg har en skulder som ikke fungerer som den skal. Men fikk vist øvelsene for det.

Programmet jeg har satt opp til deltakerne er ikke noe program for de som ønsker å slappe av. Her er øvelser for balanse, styrke og kondisjon. Men du bestemmer selv hvor mye du tar i. Vi kjører også mange intervaller som varer i et minutt av gangen og med 15 sekunder pause, og vi kjører 12 runder med intervaller. Og øvelsene varierer hele tiden, slik at man får trent mye av kroppen. Timen avsluttes med avspenning til rolig musikk.

Men det som er dumt er at bassenget stenger før påske, for dette gir meg så utrolig mye. Så det blir leit å miste denne jobben. Men det kan jo hende at kommunen finner et basseng til oss, så jeg lever i håpet.

#mittlivmedas #bekhterev #terapibasseng #varmtvannsbasseng #34grader #instruktør #trene #hverdagsglede #blogg #diakonhjemmet #diakonhjemmetsykehus ##behandling #reddbassenget #oslo #norge #revmatikere #revmatiker #2xu #2xunorge #oakley #trening

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg