Så var jernsprøyte nummer fire satt

I dag gikk turen på nytt til min fastlege. Grunnen til dette var at jeg måtte få satt jernsprøyte nummer fire. Nå har jeg kun en sprøyte igjen, før vi skal undersøke om jernlageret mitt blitt noe bedre. Merker at overskuddet begynner å komme tilbake, så håper at dette vedvarer. For har jo ikke kommet i mål med prosjekt2017 sommerkropp2017.

Pyntet meg på håret før jeg skulle til fastlegen

 

De siste sprøytene har jeg kjent i flere dager etterpå. Men hva gjør vel det, hvis sprøytene funker. Så skal bli godt å komme tilbake ditt jeg ønsker. Slik at jeg kan trene for å komme i den formen jeg ønsker. For en av de beste medisinene for flere av diagnosene jeg har, det er trening. Så med trening kan jeg forhindre at kroppen blir dårligere. Og har jo noen mål for 2017 som jeg jobber mot, så får vi se hvor mange av dem jeg greier å nå.

#mittlivmedas #bekhterev #revmatiker #fastlege #behandling #trening #oslo #norge #jernmangel #sprøyte #hverdagsglede #blogg #februar2017 #prosjekt2017 #sommerkroppen2017 #ulvang #oakley #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg