Årets andre skitur ble gjennomført 02.02.17.

I dag gikk turen på nytt til Skullerud, men i dag var jeg litt mer usikker på føret. Grunnen til dette er at det de siste dagene her kommet ned is regn. Så usikker på hvordan dette hadde gått ut over skiløypene. Samt at det har vært litt varmt, så usikke rpå om de har fått produsert noe mer kustsnø.

I dag tilbake la jeg ca. 6,65 kilometer. Og dette brukte jeg 45 minutter på, men det kunne gått mye fortere hvis jeg hadde hatt ski som satt i bakene. Men slik går det når man har gått ned i vekt og ikke har råd til å kjøpe nye ski. Så vi får se om teknikken blir bedre slik at jeg kanskje greier å trå ned skiene. For jeg greier ikke å gå 25 kilometer eller mer med slike stive ski og uten feste. Så får se om jeg ikke må selge kroppen min for å få råd til nye ski. For det hadde vært gøy å kunne prøve ut de nye felleskiene, samt hatt et par vanlige racing ski som passer min nye vekt. Men takker ikke nei hvis det finnes en leverandør av langrennski som kunne tenke seg å sponse meg.

Klar for en ny skitur. Dette er gøy

 

Gjennomsnittspulsen var på 160 og makspuls på 173. Så en fin økt, men litt hard. Men det må til for å få økt kondisjonen. Jeg forbrente 721 kalorier og fettforbrenningen av kalorier var på 13%. Så godt fornøyd med dagens økt.

Så får vi se om jeg greier å økte distansen på nytt, ved neste skitur. Det var utrolig godt å gå på ski igjen. Dette er den beste formen for trening som jeg vet om. Så håper at været holder seg slik at jeg kan få gått noen kilometer til.

Bilde over dagen skitur

 

#mittlivmedas #bekhterev #alfa #madshus #2xunorge #skullerud #skullerudstua #skiforeningen #kunstsnø #langrenn #trening #hverdagsglede #skiglede #oslo #norge #februar2017 #polar #polarv800 #oakley #bergans #lillsport #rottefella #2xu #buff #prosjekt2017 #sommerkroppen2017 #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg