Dagens program bestod av manuellterapi og en sprøyte

I dag stod det to ting på programmet, time hos manuellterapeuten og ny sprøyte hos fastlegen.

Dagens første gjøre mål, var nye time hos manuellterapeuten min. Gleder meg til hver time. Hun hjelper meg stort slik at hverdagen min blir bedre. Så i dag jobbet vi med stivet og smerten jeg har i nedre del av ryggen. Hun treffer noen punkter som gjør utrolig vondt, men vondt skal jo vondt fordrives. Så etter hver time er jeg litt om der hun har jobbet. Men dagen etter er kroppen mye bedre. Så det er hvert smertene. Og nå er det kun 7 behandlinger igjen, så har jeg frikort 2. Da slipper jeg å betale for behandlingen. Men betaler gladelig for uten denne behandlingen, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Klar for ukens time hos manuellterapeuten

 

Dagens andre gjøre mål, gjorde jeg etter time hos manuellterapeuten. Jeg satte meg på t-banen for å dra til fastlegen. Det var jo på tide å få satt neste sprøyte med jern. Så blir spennende å se om jernlageret mitt stiger. Men har tre sprøyter igjen å sette, så skal vi undersøke om det har hatt noen effekt. Så blir tre besøk til, før vi er ferdig med behandlingen. Men kjenner godt når innholdet i sprøyta blir presset inn i rompa, og det sprenger en stunde etterpå. Men hva gjør vel det, hvis sprøytene funker. For tror de gjør det, for har begynt å få tilbake litt av overskuddet. Så skal bli godt å komme tilbake ditt jeg ønsker. Slik at jeg kan trene for å komme i den formen jeg ønsker. For en av de beste medisinene for en av diagnosene jeg har, det er trening. Så med trening kan jeg forhindre at kroppen blir dårligere. Og har jo noen mål for 2017 som jeg jobber mot, så får vi se hvor mange av dem jeg greier å nå.

Så var jeg klar for nok en sprøyte

 

Og etter dagens gjøre mål, var det bare å rusle til en t-bane stasjon, for å komme seg hjem igjen. Men jeg gikk ikke på første stasjon, og gikk av en stasjon før jeg trengte. Slik at jeg skulle få noen skritt i dag også.

#mittlivmedas #bekhterev #revmatiker #fastlege #behandling #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #trening #oslo #norge #jernmangel #sprøyte #frikort2 #hverdagsglede #blogg #frikort1 #ulvang #oakley

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg