Årets andre time hos manuelterapeuten

Så var det igjen tid for en time hos manuellterapeuten min. Det hadde vært kjekt å kunne gå to ganger i uken, men det har jeg ikke råd til. Men gleder meg til hver time. Hun er rett og slett fantastisk og hjelper meg slik at hverdagen min blir bedre.

Jeg har jo ikke vært så aktiv i det siste, noe som gjør at jeg har mere smerter i kroppen. Hun hjelper til så godt hun kan og i dag jobbet vi med nedre del av ryggen, samt lårene. Jeg var litt stiv på fremsiden av lårene, mens baksiden var helt fin. Men mitt største problem i dag var at jeg var mye stivere når jeg bøyer kroppen til venstre, en hva jeg er når jeg bøyer den til høyre. Så her jobbet hun lenge, og når jeg gikk av benken var papiret under meg helt vått. Jeg lå og svettet uten at jeg gjorde noe. Men noen av punktene hun prøvde å løse opp gjorde veldig vondt.

Klar for en ny time hos manuellterapeuten

 

Men jeg har jo lært at vondt, skal vondt fordrives. Så da var det bare å prøve å snakke om noe annet. På den måten prøvde jeg å koble ut smerten. Noe jeg er blitt flink til.

Etter denne timen er det 8 timer igjen før jeg har frikort 2. Gleder meg til at jeg får dette. For da kan jeg bruke pengene på noe annet. Kanskje jeg reiser på tur eller at jeg plutselig melder meg på noen flere konkurranser.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #frikort2 #behandling #smerter #glede

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg