Da var det tid for å ta blodprøver

Etter en samtale med fastlegen i går, ble vi enige om at jeg skulle komme innom legekontoret i dag for å ta noen blodprøver. Og jeg måtte komme før klokken. 12.00. Så i dag kjørte jeg bil til fastlegen. Noe jeg ikke pleier å gjøre. Men når kroppen ikke vil, så vil den ikke. Får bruke kreftene mine på å lufte hunden min Clara. For resten av dagen går med til å sitte i en utslitt godstol og plutselig sover jeg litt også. Og er trøtt om kvelden, samt at jeg sover godt om natten. Så blir mye søvn for tiden.

Her ble det gjort tre forsøk

 

Så det er noe galt med kroppen min. All energi er borte og jeg har store smerter i flere ledd. Så må finne ut hva dette skyldes. For har ikke tid til å være syk. Har alt for mange prosjekter jeg skal gjennomføre. Så håper at det snart går over.

Dette er hva som skal sjekkes

 

Men følte jeg fikk mye for pengene i dag. Å ta blodprøver koster 108,- og når tre sykepleiere må til for å få ut blod fra kroppen min. Da kan jeg ikke klage. Den første hadde to forsøk, men det kom ikke ut noe blod. Nummer to greide å fylle et glass, mens nummer tre greide å fylle to glass. Så da var vi i mål. Og bra de hadde en sykepleier til på jobb, for godt å ha en i beredskap hvis det skulle vært flere glass som skulle fylles. Nå er det bare å vente på prøvesvarene.

Her fant nummer tre litt blod

 

#mittlivmedas #bekhterev #fastlege #blodprøver #ikkeiform #fastlegekontor #oslo #norge #januar2017 #syk #utslitt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg