Godt nytt år

Da vil jeg benytte sjansen til å takke for 2016. Det har vært et innholdsrikt år, med mange opplevelser. Litt rart å ha opplevd et forsøk på statskupp i Tyrkia . Men kom igjennom det også, takker være mange kjekke mennesker som jeg var sammen med. Så tusen takk skal enkelte av dere ha. Og utrolig glad for at jeg ble kjent med flere nye mennesker på behandlingsreiser. Kanskje vi sees på en ny behandlingstur en gang i fremtiden.

Men nå får vi ta i mot 2017. Dette blir et fantastisk år, så dere har masse å glede dere til. Og ja jeg har ikke gitt opp prosjekt2017. Sommer kroppen kommer nærmere for hver uke som går og gleder meg til alt jeg skal prøve å gjøre i 2017. Og kanskje jeg putter inn noen flere mål for 2017.

Jeg heier på hver og en av dere. Stå på selv om noen dager kan være vanskelige. Dere kommer igjennom dette. 2017 her kommer vi.

#mittlivmedas #behandlingsreiser #godtnyttår #happynewyear #oslo #norge #nyttårsaften #nyttårsaften2016

video:video
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg