Da var jeg plutselig påmeldt til Reistadløpet

Ja, så har jeg meldt meg på mitt første renn på mange år. Det ble reistadløpet som går av stabelen den 01.04.17. Og det er flere år siden sist jeg konkurrerte. Det var på racer sykkel, og den gang syklet jeg Enebakk rundt og jeg prøvde meg på Lillehammer-Oslo. 

Men denne gangen skal jeg prøve meg med ski under bena. Og dette er jo noe jeg elsker. Så gleder meg til dette. I år skal jeg gå den korte distansen på 36 km. Grunnen til dette er at jeg vil se hvordan kroppen reagerer på å gå så langt på ski.

Nå er det ingen vei tilbake

 

Så nå er det bare å fortsette å trene, men skulle gjerne hatt snø i nabolaget. Men får heller prøve å finne litt snø i løpet av romjulen. Slik at jeg kan få prøvd racing skiene mine. Men tror jeg mulig har et problem. For de gamle skiene er valgt ut til en tyngre kropp, men får prøve å se om jeg greier å tråkke dem ned. Hvis ikke må jeg ut på jakt etter nye ski. Så får jeg håpe at snøen kommer i januar 2017.

Så får jeg også prøve å holde meg frisk slik at jeg kan få gjennomført et av målene for 2017.

Og skulle alt gå bra i 2017, så får jeg heller ta den lange distansen i 2018.

Og skulle du ønske å delta selv, kan du trykke på linken til Reistadløpet

#mittlivmedas #bekhterev #syktaktiv #norskrevmatikerforbund #lengterettersnø #reistadløpet #gledermeg #treningsmål #blogg #trene #hverdagsglede #langrenn #skitur #bardu #troms #setermoen

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg