Sprøyte nummer fem med Cosentyx satt

I dag har jeg satt sprøyte nummer fem med Cosentyx. Da skal kroppen ha fått det den skal for en periode. Neste sprøyte skal settes om fem uker. Så blir spennende å se hvordan kroppen vil ha det i de neste fem ukene. For er litt skeptisk til at det er fem uker til jeg skal sette neste sprøyte. Men dette er det ikke jeg som har bestemt, så lite jeg får gjort med dette. Må bare følge revmatologens råd og valg.

Så var sprøyte nummer fem med Cosentyx satt

 

Men håper jeg kan forsete med trening og behandlinger, slik jeg har gjort i det siste. For har fortsatt ikke kommet i mål med prosjektet sommer kropp innen juni 2017. Skal ned seks kilo til. Samt at jeg skal jo delta på en del ting i 2017, så fint om jeg greier å gjennomføre dette, slik at det blir en opptur og ikke flere nedturer. For 2017 skal bli mitt år.

#mittlivmedas #bekhterev #cosentyx #novartis #snartimål #livstilsendring #biologiskmedisin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg