Time hos manuelterapeuten den 15.12.16.

I dag hadde jeg årets siste time med manuellterapeuten min. Grunnen til dette er at hun reiser på en velfortjent juleferie. Så neste time blir onsdag 04.01.17. Men blir spennende å se hvordan kroppen reagerer på noen uker uten behandling.

I dag ble det ingen løpetur som oppvarming da jeg skulle hente på skolen rett etter timen. Men hun hadde nok å jobbe med i dag. For i det siste har jeg hatt litt vondt i bekkenet, samt ryggen. Om dette skyldes over treing eller ikke vet ikke jeg. Men da jeg kom til timen i dag, greide jeg ikke å ta i bakken og jeg greide heller ikke få hodet i veggen, når jeg står med strak kropp med helene inntil veggen.

Klar for nye time hos manuellterapeuten

Så hun jobbet med hofter, bekken og ryggen. Og da timen var over kunne jeg på ny ta i gulvet, samt at jeg fikk bakhodet inntil veggen. Så får vi håpe om jeg greier å holde dette ved like de neste ukene.

Så neste time må jeg betale for, men i løpet av ca 2 måneder så har jeg frikort 2. Så etter dette er all behandling gratis. Men vi får se om jeg har råd til dette på ny året, for skal jo melde meg på en del konkurranser også.

Og til de av dere som lurer på hvor jeg kjøper t-skjorter med slikt motiv. Jo det er i de lokale Sport1 butikkene som har dette.

#mittlivmedas #bekhterev #manuellterapi #manuellterapeut #oppsalklinikken #sport1

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg