Sprøyte nummer fire satt

Da satte jeg sprøyte nummer fire med Cosentyx i går. Men denne sprøyten ble satt litt sent på dagen eller rettere sagt på kvelden. Grunnen til dette var at jeg glemte å sette sprøyten på morgenen som jeg pleier å gjøre. Så i går ble sprøyten først satt klokken 22.00. Dette var en ny opplevelse, som jeg ikke vil gjenta. Grunnen til dette var at jeg ikke fikk sove, da jeg prøvde å legge meg. Denne medisinen har en rar innvirkning på kroppen min. Men jeg prøver å bli vant til dette. Har nå mye mer energi, samt mindre vondt i kroppen. Men problemet er at jeg sliter med å få sove på kvelden, så får håpe at det blir bedre etter hvert.

Sprøyte nummer fire satt.

Når har jeg kun en sprøyte å sette igjen, som skal settes neste mandag. Etter dette skal sprøyten settes hver femte uke, så blir spennende å se hvordan kroppen reagerer på dette. Men hvis jeg skal få et liv med mindre smerter, skal jeg greie å leve med litt mindre søvn. Men håper at jeg etter hvert får mer søvn også. En av de mest positive tingene med den nye medisinen Cosentyx er at jeg orker mer slik at jeg greier å trene mer.

#mittlivmedas #bekhterev #cosentyx #biologiskmedisin #revmatiker #novartis 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg