Hunden min 1 år

I dag fyller hunden min Clara som er en tibetansk spaniel et år. Hun er en utrolig artig hund, som elsker mennesker over alt på jord. Så kommer man på besøk er hun alltid først i døren for å bli hilst på. Hilser man ikke vil hun bjeffe helt til man har hilst. Så bare hils på meg så blir jeg glad.

Clara 1 år

Hun er en av grunnen til at jeg har greid og gått ned mange kilo de siste månedene. For med en hund, så må du ut å gå selv om kroppen ikke vil. Det fins ikke klær, bare dårlig vær. Clara elsker både snø og vann, så her er det bare å gå ut. Og det fine med en liten hund er at hun er fornøyd med korte turer, men elsker også å gå lange turer.

Clara har også fått julekalender

Clara elsker garnnøster, og derfor liker hun å være på besøk hos mamma og pappa. For der har mamma mange garnnøster som hun kan stjele. Tusen takk til mamma og pappa som passer Clara når jeg er ute og reiser. Hun er veldig glad i dere også.

Hunder trenger også julekaker

Clara elsker alt av mat, så her var det mye godt.

Dagens feires med blant annet hundeis

Vi skal få mye glede sammen i årene som kommer.

#mittlivmedas #hverdagsglede #minhund #tipetanskspaniel #bursdag #turvenn #bekhterev #sarkoidose #trixie #julekalender #julekalendertilhund #cold&dog #hundeis #beeztees #hundekaker #hund

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg