Så settes sprøyte nr 2 med Cosentyx

Da har jeg satt sprøyte nummer to med Cosentyx. Det blir spennende å se hvordan dette blir. For etter at jeg satte sprøyte nummer en, hadde jeg en urolig natt. Med mye murring i hele kroppen. Men det ga seg etter hvert. Og jeg har nå mye mindre vondt, og begynner igjen å få tilbake overskuddet. Så håper at effekten vedvarer.

Om dette er en sprøyte eller penn, kan diskuteres. Men det fine er at jeg ikke trenger å gjøre noe som helt. Bare press den mot låret, så kommer et lite klikk. Da begynner den å tømme seg for medisin og etter hvert kommer et nytt klikk. Da er den ferdig, og kan kastes. Enkelt og smart

Da blir sprøyte nummer to satt

For skal jo nå sette en sprøyte i uken i tre uker til. Så skal det settes en sprøyte hver femte uke. Hvordan kroppen vil reagere på dette, får vi vente med å se. Men jeg lever i håpet om at jeg igjen skal få et bra liv med lite smerter. Slik at jeg kan ta behandlinger og trene når jeg orker og vil. For har fortsatt en vei igjen å gå får jeg er i mål med prosjektet mitt. 

Ferdig brukt sprøyte

Men lever i håpet om at 2017 blir mitt år, med mange fine oppturer.

#mittlivmedas #bekhterev #cosentyx #novartis #sprøyte #biologiskmedisin

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg