Reviderte mål for 2017

Etter litt motgang i det siste, som stort sett skyldes at jeg jo tross alt er kronisksyk. Så har jeg etter et par telefonsamtaler, samt vurdering av hvor jeg er i dag. Bestemt meg for å sette nye mål for 2017.

Målene jeg satte meg var litt hårete og det er bedre å revurdere dem, slik at jeg får flere oppturer enn nedturer. Det er jo tross alt bedre å greie å fullføre istedenfor å måtte bryte.

Dette er målene jeg satte meg tidligere i høst var at jeg skulle gjennomføre Reistad løpet på 50 kilometer, Birkebeinerrennet på 54 kilometer, Birkebeinerrittet på 86kilometer, 10 kilometer under Oslo maraton, samt Oslos bratteste.

Men jeg har ikke greid å komme ditt jeg ønsker og nå er det kun fem uker igjen av året. Og målet var å komme under 80 kilo før utgangen av 2016. Dette vet jeg ikke om jeg greier og i tillegg skulle kondisjonen bli bedre, samt at jeg må styrke muskulaturen for å nå disse målene.

Jeg har derfor satt meg nye mål for 2017. Målene er at jeg skal greie å stabilisere vekten under 80 kilo innen juni 2017. Dette skal jeg få til selv om muskler veier mer enn fett. I tillegg skal jeg i 2017 sette meg litt lavere mål når det gjelder konkurransene jeg skal delta i. Vil jo tross alt prøve å fullføre det jeg skal delta i.

De nye målene for 2017 er nesten like målene jeg satte meg i starten men nå litt kortere. Jeg skal fortsatt delta på Reistad løpet men denne gangen på den korte distansen som er 36 kilometer, jeg skal gå halv Birken som er på 28 kilometer, jeg skal delta på Spanstind rundt som er på 21 kilometer, jeg skal sykle halv Birken som er på 41 kilometer. Men to av målene som ble satt tidligere i høst blir stående og det er 10 kilometer under Oslo maraton, samt Oslos bratteste.

Men det blir mye hard jobbing både fysisk og psykisk i tiden frem til juni 2017. Så får vi se om jeg greier å fullføre det jeg har startet. Men håper at 2017 skal bli mitt år, og med god støtte fra flere venner og bekjente, skal jeg gjøre mitt for å komme i mål.

Og det kan jo hende at jeg plutselig deltar på noe annet også, hvis ting skal gå lett.

Men kanskje jeg greier å fullføre målene jeg satte meg først i 2018, men den som lever får se.

#mittlivmedas #bekhterev #sarkoidose #trening #mål #2017 #birkebeinerrittet #birkebeinerrennet #reistadløpet #spanstindrundt #oslomaraton #oslosbratteste  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg