En natt med lite søvn

Da har det snart gått et døgn siden jeg satte min første dose med Cosentyx.

Hvordan den virker vet jeg ikke enda, men i går kveld og i natt har det murret i hele kroppen. Om dette skyldes medisinen eller ikke, vet ikke jeg. Men får håpe at det ikke blir flere netter som denne. For i natt sovnet jeg ikke før ca. klokken 04.00 og når du da våkner klokken 07.40. kan det fort bli litt lite med søvn.

Cosentyx 150mg

Men jeg lever i håpet om at Cosentyx skal gi meg en bedre hverdag, selv om man ikke vet bivirkningene på den enda. Jeg velger å prøve den ut, så får vi se om jeg får noen bivirkninger. Men jeg vil heller ha et ok liv, enn et liv med mye smerter. Så da må man jo prøve ut det legene anbefaler. Den som ikke våger intet vinner. Så jeg satser på at jeg vinner denne gangen også.

#mittlivmedas #bekhterev # ankyloserendespondylitt #håp #biologiskmedisin #cosentyx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg