Takker for alle tilbakemeldinger

Jeg vil bare benytte meg av anledningen til å takke alle dere som gå meg en tilbakemelding i går og i dag. Dette setter jeg utrolig pris på og det har gjort at dagen i dag har vært en liten opptur.

Jeg er utrolig glad for at jeg har møtt så mange fantastiske mennesker som dere. Og flere av dere har satt sine spor i mitt hjerte på en utrolig fin måte og håper at jeg i fremtiden vil treffe på flere av dere igjen. Så tusen takk for at dere støtter og hjelper meg. Dere får bare ta kontakt hvis jeg kan hjelpe dere med noe. For jeg står i takknemlighet til dere.

Alt håp, er ikke ute

Så skal vi se at kroppen snart lystrer igjen, og at jeg kommer i mål med prosjektet mitt. I morgen skal jeg sette min første sprøyte med Cosentyx og håper at den vil hjelpe meg på veien videre og fjerne det meste av smerter jeg har. Prosjektet er jo at jeg skal komme i bedre form og at vekten fortsatt skal litt ned. Jeg har jo bare gått ned 15 kilo siden juli 2016. Slik at jeg får sommer kroppen til juni neste år. Grunnen til dette har jeg skrevet om tidligere på bloggen. Jeg har inngått et veddemål med to av fysioterapeutene på Balcova i Tyrkia, om at jeg skulle komme tilbake neste år med sommerkroppen. Så om jeg får tur neste år, det vet jeg ikke. Men jeg kan jo ikke slutte med prosjektet for det.

Og to av venninnene jeg fikk Balcova i år, ønsker å ha meg med på fjelltur neste år. Hvis vi får tur sammen. Så dette er også en fantastisk motivasjon å jobbe mot. Så får vi bare håpe at vi får tur sammen. Jeg skal gjøre mitt for at jeg kommer i form, slik at jeg kan være med Hege og Hanna Elisabeth på fjelltur. Men vi får se om jeg greier hverdag, men skal i vært fall være med mandag, onsdag og fredag, og kanskje jeg greier noen flere dager etter hvert. Har et mål om å greie en tur opp til 3 kilometeren og ned igjen på under 45 minutter i løpet av turen, men dette hvis vi får tur.

#mittlivmedas #behandlingsreiser #balcova #tyrkia #fjelltur #takknemlighet #glede #vektnedgang #snartimål #cosentyx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg