Konsert i Mandal 11.11.16.

For å få tiden til å gå må man finne på noe å gjøre. Denne gangen la jeg en god plan før jeg reiste hjemme fra.

Helgen skulle tilbringes i Mandal og Kristiansand. Så satte meg på flyet ned til Kristiansand for så å reise videre til Mandal med buss. Målet med turen til Mandal vår å gå på konsert med Hanne Sørvaag på Sjøboden i Mandal.

Men før jeg skulle ankomme Mandal tok jeg en treningsøkt på Aquarama, samt at jeg spiste lunsj og kjøpte en julegave. Fikk også tid til å hjelpe til litt med tilberedelser til en bryllupsfest som jeg var invitert til på lørdag.

Da jeg endelig ankom Mandal ble jeg hentet staselig med bil, slik at jeg slapp å gå ditt jeg skulle overnatte. Dette var hos en kollega/venninne i Norsk Revmatikerforbund. Men da vi ankom ble jeg spurt om jeg kunne skrelle poteter, og jeg svarte at jeg fikk det til. Men at jeg ikke visste hvor god jeg var. Hva gjør man ikke for å spare litt penger på overnatting, jo man hjelper en kvinne i nåd.

Dette skulle jeg få bedre kjennskap til etter middagen. For da var det på tide å skrelle poteter. Marnardalen bygdekvinnelag skulle steke potet kaker, så nå var det bare å skrelle i vei. Målet var å komme i havn med å skrelle 10 kilo poteter. Dette gikk overraskende lett, men i godt selskap går det meste greit. Ble ferdig i tide slik at jeg nådde konserten også.


Konserten var en veldig hyggelig opplevelse. Grunnen til dette er at på Sjøboden er det kun plass til et publikum på 70 stykk. Så dette ble en intim konsert med Hanne Sørvaag, og hun skuffet ikke.

Sjøboden i Mandal

Men det eneste negative var at jeg måtte stå under hele konserten. Dette likte ikke en sliten kropp, men jeg kom meg i gjennom konserten. Og fikk en positiv opplevelse i livet, som jeg kan leve lenge med. Hanne Sørvaag er en fantastisk låtskriver og høre henne synge country, gjør at jeg får gåsehud på hele kroppen. Så tusen takk Hanne Sørvaag for en fantastisk opplevelse.

Dagen etter gikk turen tilbake til Kristiansand.

#mittlivmedas #konsert #intimkonsert #aquarama #trene #norwegian #mandal #kristiansand #sjøboden #mandalbilett #hannesørvaag @hannesørvaag #marnardalen #bygdekvinnelag #potetskrelling #norskrevmatikerforbund 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg