Godt å være i gang igjen med trening

I dag har jeg startet opp med trening igjen. Så blir spennende å se hvordan kroppen reagerer på dette i morgen. Det ble en liten løpe tur på 35 minutter, som tok med 1,6 kilometer ned mot Albir. Her stoppet jeg opp ved et granatepletre og gikk på slang. Nathan beltet jeg hadde med hadde kun plass til to granatepler, men de skal bli gode å smake på.

Dagens fangst
Fotograf: Jan Halvard Relbe-Moe

Satte så turen hjemover. Nå med litt mer oppoverbakker. Men turen gikk greit, men ikke noe mer enn det. Kjente at det var en stund siden sist jeg hadde trent og det er jo riktig. Det er ca. tre uker siden sist jeg trente. Har slitt med lungebetennelse i det siste, og har derfor tatt det med ro.

Snart klare appelsiner
Fotograf: Jan Halvard Relbe-Moe

Makspulsen ble på 183, og gjennomsnittspulsen ble på 145. Litt høyt, men om noen uker har jeg fått ned pulsen igjen. Så satser på at det går bra. Forbrant 585 kalorier og hadde en fettforbrenning av kalorier på 20%

Appelsinlunner
Fotograf: Jan Halvard Relbe-Moe

Skal bli godt å få noen flere turen, for det er fantastisk å løpe i mellom appelsinlunner, sitronlunner og granateplelunner. Det er utrolig godt for kropp og sin. 

En fornøyd fyr etter dagens tur
Fotograf: Jan Halvard Relbe-Moe

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg