Rolig 14 dager

Det har vært dårlig med trening de siste 14 dagene. Lungebetennelsen har sittet kraftigere i en hva jeg trodde og er ikke helt frisk enda.

I løpet av disse 14 dagene har jeg for det meste sittet i ro etter anbefaling fra fastlegen. Jeg skulle ikke fryse, så har kled meg godt med to par ullsokker, ullstillongs, tynn ulltrøye og ullgenser. Nå lurer litt på hva jeg skal ha på meg når vinteren kommer. For noen dager har jeg syntes at det har vært kaldt, selv med alle disse klærne på.

Emma Wirenhed/Mediaplanet

Fra å trene minimum fem dager i uken, har jeg i de siste 14 dagene beveget meg veldig lite. På det minste har jeg kun gått ca. 2100 skritt om dagen og på det meste ble det ca. 5800 skritt. Dette er jo en drastisk nedgang fra å ligge på mellom 15000 til 25000 pr dag. Og noen dager med trening i tillegg.

Det positive oppe i alt dette er at vekten har vært stabil. Jeg har spist synt, men ikke fråtset i mat. Så kanskje jeg skal greie å holde vekten hvis jeg kommer i mål.

Men tror det blir tung å starte opp igjen med trening. Så får starte fra null igjen. Med små turer og ikke trening hverdag. Så får vi se om jeg kommer i mål.

Nå har jo de fleste av «drømme målene» for 2017 stått på trykk i et billag til Dagbladet, så nå vet alle hav jeg skal prøve på. Så får dere bare følge med på bloggen om jeg kommer i mål.

Men hadde vært fint om noen der ute ville sponse to revmatikere med litt utstyr. Hadde vært fint med sykler som vi kunne bruke mot å nå målene som er satt, samt rulleski som kan brukes hvis det blir lite snø. Samt langrenski med utstyr.

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #syk #innaktiv #oslorevmatikere #dagbladet #ullergull #xxl #gsport #intersport #antonsport #sport1 #oslosportslager #madshus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg