Husk å kjøp Dagbladet den 12.10.16.

Vil bare minne alle mine venner og bekjente på å kjøpe Dagbladet onsdag den 12.10.16.

I Dagbladet denne dagen er det et bilag, hvor jeg er midtside gutt. I tillegg til å være midtside gutt forteller jeg om hva jeg har gjort med livet mitt de siste månedene. Min reise startet på behandlingsreiser til Balcova i Tyrkia i sommer. Og jeg tror at flere av dere kan greie å snu om på livet deres dere også, eller kanskje dere kjenner noen som dere kan støtte. Slik at de greier å komme over dørstokkmila.


Billag til Dagbladet den 12.10.16.

Dette bilaget er laget av Mediaplanet etter oppdrag fra Norsk Revmatikerforbund. Så er du ikke medlem av dette fantastiske forbundet så meld deg inn. Vi trenger flere medlemmer slik at vi kan legge større press på politikerne, slik at personer med revmatiske sykdommer får en bedre hverdag i Norge.

#mittlivmedas #norskrevmatikerforbund #dagbladet #mediaplanet #bekhterev #oslorevmatikere

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg