Ny time hos fastlegen den 03.10.16.

Etter en helg med lite søvn på grunn av feber, hoste, snør og smerter i nakke og skuldre. Gikk turen i dag til fastlegen igjen. Det var jo så lenge siden jeg var her sist. Var her jo torsdag i forrige uke. Men i dag kjørte jeg bil, for orket ikke å kjøre kollektiv i dag.


Ikke helt i form.

Trodde det bare var influensa jeg hadde fått, men etter flere blodprøver og tester i hals og nese, samt lytting på lunger, viste deg seg at jeg hadde fått lungebetennelse.

Det er lenge siden jeg har hatt dette, og er vaksinert mot dette, fordi jeg har litt dårlige lunger. Men godt å få vite hva som var galt.


Dagens fangst hos apoteket.

Så på vei hjem fra fastlegen stoppet jeg på et apotek for å hamstre litt drops og andre ting som en syk kropp trenger. Fikk også med meg litt Ventoline, så når jeg er blitt bedre skal jeg teste ut dosene til det norsk skilandslaget. Kanskje jeg plutselig fyker rundt som en sint lemmen, med lunger som bare vil ut å lufte seg. Men vi får vente å se om jeg får samme effekt som enkelte andre.

Og håper at jeg snart er i gang med trening igjen, får nå har jeg satt meg noen mål for 2017 som dere kan lese om i Dagbladet den 12. oktober 2016. Så blir spennende å se om jeg greier å få til dette. Men har med meg en god venninne som støtte på reisen, og sammen skal vi få til dette.

#mittlivmedas #behkterev #sarkiodose #lungebetennelse #ventoline #penicillin #cosylan #hostesaft 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg