Intervjuet av Dagbladet i dag

Selv om formen ikke er på topp i dag, stiller jeg alltid opp.

Så i dag har jeg blitt intervjuet av Dagbladet. Dette er en sak som kommer i et bilag med Dagbladet 12 oktober i år. Så vil anbefale alle å kjøpe Dagbladet den dagen. Saken vil omhandle hvordan det er å leve med sykdommen AS/Bekhterev og hvordan jeg har grei å snudd om på livet mitt de siste månedene. Dette hadde jeg ikke greid uten gode støttespillere som støtter meg på veien.

Vi har også snakket om hva jeg jobber imot og hvilke mål jeg har satt meg. Det første målet i dag, blir det dessverre ikke noe av. Men jeg har satt meg flere mål for 2017, så blir spennende å se om jeg greier å nå dette. Nå skal det stå på trykk i Dagbladet så da vet alle hva jeg skal prøve på, og håper at dere blir med å heier. Samt at jeg greier å fullføre dette.

Så blir spennende å se hvordan saken blir. Journalisten har lest bloggen min, så skal også ta noen ting derfra. 

Vil også legge ut en ny sak om dette når den kommer ut på nett den 12 oktober.

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #dagbladet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg