Våknet med sår hals og tett nese

Natten til i dag, har ikke vært noe å stå etter. Våknet med sår hals og tett nese. Så får se hvor lang tid det tar for kroppen igjen vil lustre som den skal. For livet består av både opp og nedturer. I dag ble det en nedtur, for hadde planer for helgen som må skrinlegges.

Men har gjort litt mye i det siste, og da pleier kroppen å si i fra at nok er nok. Det har den gjort, men ikke lett å si nei, når jeg ikke har lært hva dette ordet betyr. Jeg er et Ja menneske og nei hva betyr det.

Er glad for at jeg fikk en ny leveranse med Tylol Hot på tirsdag, for Tylol Hot pleier å virke sammen med skylling av nesen med saltvann. Så tusen takk til de som hjalp meg med å få kjøpt dette.

Men på grunn av sår hals og tett nese blir det ikke noe løp på meg i morgen. Hadde planlagt å delta på Oslo Bratteste opp Wyllerløypa, men det får jeg heller ha til gode til neste år. Men litt synd for avstanden er nesten den samme som opp til utsiktspunktet i Balcova Tyrkia. Hadde vært gøy å se hvor lang tid jeg ville brukt opp, men helsa kommer før alt annet. Og skulle jeg presset meg i morgen ville jeg bare blitt dårligere. Så tar det med ro i helgen, og håper at det går fort over.

Men ønsker alle som skal delta lykke til.

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #oslosbratteste #behandlingsreiser #tylolhot
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg