Vikar for fysioterapeuten

I går var dessverre fysioterapeuten som trener Bekhterevforeningen Oslo og omegn blitt syk, og når ingen av vikarene kunne steppe inn på så kort varsle. Måtte jeg selv trå til. Men det er bare gøy å trene andre mennesker, så har gjort dette flere ganger tidligere.

Har jo trent i terapibasseng/varmtvannsbasseng siden 2004, og har testet ut en del øvelser som jeg har lært bort til fysioterapeuter opp i gjennom tiden. Så øvelser har jeg mer en nok av.


Klar for trening

Så jeg har et program jeg kjører til vakker musikk. Og tantene på det første partiet får kjørt seg godt. Denne timen kjørte jeg fra land, hvor jeg viste øvelsene, mens på den andre gruppen var jeg sammen med gruppen i bassenget.

Men det positivet er at tantene lurte på om jeg kunne ta over gruppen, fordi de syntes programmet mitt er så bra. Her er det både øvelser for balanse, styrke, kondisjon, uttøying og avspenning. Dette er ikke noe husmor trim, men du selv bestemmer hvor mye du skal legge inn i treningen. Har du en dårlig dag, kan du ta det rolig. Men har du en dag hvor du er full av energi, er det bare å mate på.

Utrolig hyggelig med slik tilbakemelding, men svarte at jeg ikke har tid til dette. Men at jeg heller stepper inn som vikar når det trengs.

#mittlivmedas #bekhterev  #sarkiodose #terapibasseng #varmtvannbasseng #diakonhjemmet #vikar #fysioterapeut #norskrevmatikerforbund 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg