Da har jeg gått på min første smell siden 11. juli 2016.

Fredag startet med at jeg skulle reise tidlig i fra Oslo lufthavn Gardermoen. Destinasjon for reisen var Kristiansand, hvor jeg skulle møte fylkesledere og fylkessekretærer i Norsk Revmatikerforbund som er tilknyttet Helse sør/øst. Vi skulle møtes og prate sammen, samt kommunikasjonssjef i Norsk Revmatikerforbund skulle holde kurs i kommunikasjon. Vi skulle øve på å skrive pressemeldinger samt ta bilder og lage korte videoer.

Dagen startet tidlig da flyet gikk klokken 08.30. og på Gardermoen regnet det. Det regnet store deler av flyreisen, men i det vi landet på Kjevik lufthavn kom solen frem. Men selv om solen kom frem ble det en dårlig start på dagen på meg. Da jeg fikk en SMS jeg med et trist budskap. Men livet går videre og skulle treffe jo treffe et venne par som hadde fått en fantastisk nydelig datter for tre måneder siden. Så kunne ikke grave meg ned, samt at jeg skulle på kurs.

Det var utrolig hyggelig å treffe Linn Merethe og Vegard igjen, samt utrolig hyggelig å få hilsen på den fantastisk nydelige datteren deres Emmeline. Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal treffe dem. Og det hjalp stort å prate med dem, samt at trilleturen vi hadde i det fantastiske været var utrolig fin.


Helgens usunnheter.

Men etter noen timer i en møtesal gikk jeg på min første smell på flere måneder. Jeg havnet i en godtepose og popkornpose, samt at det ble nytt alkohol. Dette har jeg ikke spist eller drukket på flere måneder. Og det samme skjedde på lørdag kveld, så ikke greit. Hadde tatt med meg treningstøy til Kristiansand, men det ble liggende i baggen. Så for se om jeg greier å komme i gang igjen. Har jo ikke kommet i mål enda. Men de siste 14 dagene har vært tøffe, og tror det ikke blir lettere fremover. Men får se om jeg skal prøve å sette meg noen nye delmål på veien, slik at jeg skal greie å komme i mål. Men vet at høsten blir tøff. Ikke bare på grunn av været, men det blir mye møter og reiser i regi av Oslo fylkeslag Norsk Revmatikerforbund fremover. Men skal prøve å få til litt trening også.

Men kurset jeg var på var veldig bra, og jeg traff mange hyggelige og noen fantastiske personer på det blide Sørlandet.

video:img5556

Litt kaldt i vannet, og litt mye alger på rampen. Men slik går det når en person med AS/Bekhterev må bade i kaldt vann!

Vi har blant annet tatt bilder og videoer til en presse sak som Oslo fylkeslag av Norsk Revmatikerforbund skal sende ut til uken. Og hva gjør man ikke for en god sak.

Livet går videre, og man lærer mens man går.

#mittlivmedas #norskrevmatikerforbund #bystranda #kristiansand #bekhterev #sarkiodose #bade #høst #kaldtvann #minde #risbrød #maarud #popcorn #sommersby #cider

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg