Ny time hos manuelterapeuten

I dag hadde jeg ny time hos manuellterapeuten. Vi skulle egentlig trene øvelser i dag, men på grunn av at jeg sliter med mye smerter nederst i korsryggen, ble det ikke noe trening av øvelser i dag. Det ble heller behandling. Ble fortalt at jeg går med spente rompemuskler hele tiden. Men ønsker meg jo en sprettrompe, så kanskje jeg får dette nå. Men nei da, det skulle jeg ikke få.

Jeg har spente muskelfester som gjør at jeg får smerter i korsryggen, så i dag ble rompemuskler og muskelfester strukket, samt at jeg fikk trykk behandling. Ble vesentlig mykere og fikk mindre smerter i løpet av timen, og håper at smertene blir helt  borte i løpet av et par dager. Slik at jeg igjen kan begynne å trene, slik at jeg kommer i en da bedre form, samt at jeg kan opprettholde bevegeligheten og mykheten i alle ledd. Har fått meg en fantastisk manuellterapeut som forstår og ser meg, og er fantastisk dyktig. Så gleder meg til neste time.

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #manuellterapeut #manuelterapi 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg