En liten tur i Østmarka

Da er formen blitt litt bedre igjen, så i dag tok jeg sjansen på en liten tur i Østmarka. Men jeg bestemte meg før jeg startet at jeg skulle ha med meg Clara. Clara er en tibetansk spaniel tispe på snart 10 måneder. Så i dag skulle vi gå en litt lengre tur. Må jo nyte siste rest av det fine været.


Rundtjern en vakker høst dag 

Vi var ikke de eneste som var ute i Østmarka i dag. I dag var det mange som benyttet seg av den fantastiske skogen og det fine været. Men måtte hjelpe tre jenter i tenn årene som var ute og luften en hund. De hadde gått seg bort, men bra de møtte en som er kjent i Østmarka. Slik at de kom på rett vei igjen.


Clara ved Rundtjern

Clara var veldig flink. I dag gikk vi 6,58 kilometer, som er ny rekord for Clara. Vi var ute i 1 time og 13 minutter. Maks pulsen ble på 174, mens snitt pulsen var på 146. Fett forbrenningen av kalorier var på 22% og det ble forbrukt 961 kalorier. Maks farten var på 9,7 kilometer i timen, mens snitt farten var på 5,4 kilometer i timen.

Så godt å være i gang igjen, så får vi se om kroppen tålte dette i morgen.

Min første tur i Østmarka i år var en løpe/gå tur som var på 4,5 kilometer og jeg brukte 58 minutter. Så i dag har jeg gått over to kilometer lengre og kun brukt 15 minutter mer, så merker at formen bare blir bedre og bedre. Så får håpe at jeg greier å holde på formen ut over høsten og vinteren.


Fant også litt kunst på min vei, men husker ikke hva slags prosjekt det var.

#mittlivemedas #bekhterev #sarkiodose #østmarka #rundtjern #tipetanskspaniel #september #2016 #høst
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg