Nøklevann rundt på sykkel

I dag tenkte jeg at det var på tide å teste kroppen litt ekstra. Så planen ble at jeg skulle sykle nøklevann rundt. Og turen startet bra, sykkelen er en drøm å sykle på. Dessverre gikk jeg tom for næring etter hvert, men hadde med meg litt niste. Dette var to barer som gikk ned på høykant og de ble skylt ned med vann.


Nøklevann i det fjerne.

Jeg har bod i dette området i seks år, men aldri greid å sykle rundt Nøklevann, så var litt usikker i dag også. Men etter at jeg hadde fått i meg litt næring, satset jeg videre og i mål skulle jeg. Det ble en liten feil navigering under veis, men greide å sykle opp alle bakkene bortsett fra to. Den ene var når jeg gikk tom for næring og den andre er bakken opp fra Rustasaga. Dette er en litt bratt bakke, men med litt mer trening og litt mer næring i kroppen skal også dette gå.


Rundtjern i fint vær

Jeg brukte 1time og 3minutter på turen og distansen jeg tilbake la ble på 11,77km. Gjennomsnitts pulsen var på 156 og maks puls på 173. Så nå litt høy puls, men fornøyd med at jeg ikke måtte høyt opp i makspuls. Dette viser at formen blir litt bedre for hver tur jeg tar. Forbrant 921 kalorier og fettforbrenning av kalorier på 16%. Maks farten ble på 49,8km i timen.


Minnesmerke på Sarabråten over fallende Milorg medlemmer under andre verdenskrig.

Er veldig fornøyd med dagens tur, og kjenner at formen blir litt bedre og bedre. Men sliter litt med vekt nedgangen. Vekt nedgangen har stått stille i to uker, så håper at den snart begynner å bevege seg igjen. Men vet at muskler veier mer enn fett, så skal være fornøyd med at jeg ikke går opp i vekt. Men får se hvor det bærer herfra. Kanskje jeg etter hvert setter meg noen hårete mål etter hvert. Men da med noen gode venner som jeg kan gjøre dette sammen med

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg