Kjøp av ny sykkel

På lørdag solgte jeg min gamle sykkel. Dette var en rittfuldemper som jeg ikke hadde brukt på tre år, og han en sykkel til 45000,- bare stående å støve ned er ikke noe lurt. Så jeg prøvde å selge den på finn.no. Men det har skjedd mye på sykkelfronten de siste årene, så ikke lett å selge. Men jeg fikk 15000,- for den og var delvis fornøyd med det.

Så etter å ha lett på internett i flere dager fant jeg tre sykler jeg kunne tenke meg. Problemet var at den ene butikken kun var nettbutikk, så da kunne sykkelene ikke prøves. Men jeg sendte dem en e-post etter en telefonsamtale. I telefonsamtalen sa de at jeg skulle gå på siden deres å finne noen sykler jeg kunne tenke meg, så skulle de gi meg en god pris. Butikken det er snakk om er sykkelkompaniet.no som Norsk Revmatikerforbund har avtale med. Så tenkte at jeg kunne bruke medlemskapet mitt til å få en billig sykkel. Men svar på e-posten har jeg ikke fått, så da gikk jeg videre til neste på listen.

Jeg satte meg så i bilen i går å kjørte til Strømmen Storsenter. Grunnen til dette er at jeg hadde funnet en sykkel hos en tidligere arbeidsgiver, Anton Sport. Og har de siste gangene jeg har handlet på Strømmen fått god service. Men ble skuffet da jeg kom til butikken. De var tomme for sykkelen i den størrelsen jeg skulle ha, men selgeren tok internett og telefonen fatt. Han fant sykkelen hos Anton Sport på Metro senteret. Så her snakker vi service. På Metro holdt de av sykkelen for meg, så da gikk ferden videre til Metro.


Bilde av sykkelen uten for butikken

Her gikk jeg ut av butikken med en splitter ny sykkel. Valget ble en Cannondale F-Si 29 A3 i størrelse M. Som medlem an Anton Club, fikk jeg en god pris på sykkelen. Så tusen takk for god service. Men dere har glemt en ting da dere skrudde sammen sykkelen. Anbefaler dere å bruke fett på setepinnen. Dette gjør at den lettere glir når den skal justeres, samt at det ikke setter seg så lett fast.

#mittlivmedas #cannondale #antonsport #metrosenter 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg