Hytta – vegger flyttes

Ja da ble det litt forandring på hytta igjen. De tre siste dagene har gått med til å flytte noe vegger. Da vi bygde ut hytta for noen år siden var vi fire eiere, men nå som en har solgt seg ut, ønsket vi å gjøre badet litt større. Dette har ført til at det ene soverommet ble litt mindre, samt at gangen har blitt litt bredere. Så bedre plass til klær og sko også. Men nå har vi fått plass på badet slik at vi kan få installert et Cinderella hyttetoalett. Dette kan vi få brukt for, da vi ofte er mange som bruker hytta samtidig. Vil vi til neste år få to doer, en moderne Cinderella hyttetoalett som går på gass, samt at den gamle snurr dassen vil være operativ. Badet vil også få ny vask samt baderoms innredning. 


Slik så det ut før jeg begynte å rive veggene.


Veggen på vei ned. Mellom bad og soverom.


Vegg oppe i gangen igjen.


Badet ble ca. 50cm bredere, så nå kan vi danse på badet.

Men det gjenstår litt arbeid, da det må handles inn gulv og taklister, samt at gulvet må slipes og lakkes slik at man ikke ser der hvor veggen har stått før. Så nå som vi snart har fått hytta, slik vi vil ha den. Hva skal jeg da gjøre når jeg er på hytta når jeg er der. Vet et par ting som kan gjøres og det er å skifte ut det gamle panelet utvendig, slik at alt blir likt. Samt bygge en ny terrasse, så har noe å gjøre de neste årene også.

Er veldig glad for at jeg har to hender som liker å snekre litt, hadde jo vært kjedelig å bare sitte på rumpa. Men når jeg er ferdig får jeg bruke hendene mine enten å flette tepper eller strikke noe spennende. Den som lever får se.

   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg