Behandlingsreiser dag nr.28 soling og avskjedsfest

Da nærmer det seg slutten på mitt opphold her på Balcova for denne gangen. Fire uker har gått veldig fort å vi har fått oppleve litt for mye her i år. Da jeg reiste ned hadde jeg ikke planlagt å havne mitt i et statskupp. Men jeg tror ikke dette var noe kuppforsøk, men det gjorde at oppholdet ble litt amputert. Jeg har gjort mitt for at oppholdet til mine medpasienter skulle bli sa bra som mulig. Dette ved å være den sprudlende fyren jeg er, og har spredd mye glede og latter her nede.

Dagen i dag startet klokken 09.00 i solen, nå var det bare å lagre så mye D-vitaminer som vi kunne. Vi holdt ut til klokken 18.00 i dag, men det var ikke frivillig at vi ga oss så tidlig. Grunnen var at det skulle være avskjedsmiddag her på Balcova klokken 19.00.


Jeg havnet på bordet med disse fem vakre damene. Anette Grelland, Lene Dåvøy, Cathrine Arild, Siv Elin Stormoen og Hege Renate Engvoll Svendsen. Den ene vakrere en den andre, så hadde ingen ting å klage på når det gjelder mine borddamer.

Men etter fire uker med mye lik mat, kunne hotellet godt ha server noe annet til en som har blitt matlei. I år har jeg spist mest mulig inne på hotellet for å prøve ut dette, men kommer jeg tilbake. Vil jeg både ha med meg pålegg og knekkebrød i fra Norge, samt at jeg vil gå mer ut å spise. Noen vil kanskje si at jeg er bortskjemt, men det er jeg ikke. Jeg liker bare at maten skal smake godt, samt at det skal være litt krydder på maten.

Under middagen fikk vi fantastisk underholdning av Hege Cesilie Mobakk, som fremførte fire fantastiske sanger. Tusen takk for at du i år også underholder oss. Turene blir ikke det samme uten sang i fra deg.

Dette er Hege Cesilie Mobakk som underholder oss.

Men hotellet burde ha gjort en bedre jobb med innhenting av musikere til å underholde oss etter at Hege var ferdig.

På juli gruppen til Balcova er det også med en ungdomsgruppe med revmatikere. De hører ikke på musikk i fra 60 og 70 tallet. Så her burde de ha hentet inn en DJ, slik at både gamle og unge revmatikere kunne fått seg en svingom på dansegulvet.

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #tyrkia #balcova #izmir #behandlingsreiser #rikshospitalet #venninne #vennskap #godtvennskap #blogg #juli2016 @hegerenateengvollsvendsen #hegerenateengvollsvendsen #avskjedsfest

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg