Behandlingsreiser dag nr.17 badstue og steamdusj

Da jeg kom ned til basseng avdelingen for å ha gruppetrening i varmtvannbasseng første behandlings dagen, ble jeg veldig glad. Grunnen til dette var at de hadde pusset opp siden siste jeg var her i 2014. De hadde nå fått badstue og steamdusj her på Balcova. Jeg elsker å ta begge deler da dette hjelper veldig godt på lungene mine.Har derfor lagt inn 15-20 minutter med badstue hver dag. Badstuen holder ca. 85 grader, og vi hiver på godt med vann.

Jeg tar badstuen retter etter hver eneste gruppetrening i varmtvannbasseng, og før jeg går til parafinomslag og så massasje. Dette gjør at kroppen min er god og varm før massøren skal massere meg. 

Grunnen til at jeg ikke tar steamdusj er at den har en litt rar lukt. Jeg tror grunnen til dette er vannet de bruker til å lage dampen, mulig de bruker termalvann men usikker.

Det er en steamdusj og tre badstuer


En steamdusj

En badstue for homofile

En badstue for lesbiske

og til slutt en badstue for heterofile, så noe for en hver smak

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #tyrkia #balcova #izmir #behandlingsreiser #rikshospitalet #badstue #steamdusj #blogg #juli2016

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg