Behandlingsreiser dag nr.16 termalbad og avslapping

Dagen i dag ble avsluttet med et bad i termalvann. Det er termalvann i dusjene på rommet, samt at det er et badekar. Dette er også en av de passive behandlingene vi kan få. Man fyller opp badekaret med varmt vann, slik at man nesten ikke orker å sette seg ned og blir sitt i minimum 30 minutter. Fyller på med varmt vann når det begynner å bli kaldt. Termalvannet inneholder flere typer mineraler som Na, K, Ca og Mg. Dette har huden godt av. Jeg kombinerer dette med duftlys med forskjellige dufter hver dag, samt musikk i fra Yoga Meditation and Relaxtion music som strømmer ut på lavt volum i fra min Iphone 6 via en Harman/Kardon høytaller. Dette gjør at jeg greier å slappe av enda mer. Kan anbefales på det sterkeste.

NB skulle du være uheldig å bli solbrent fungere også et bad i termalvann mot dette.  

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #tyrkia #balcova #izmir #behandlingsreiser #rikshospitalet #termalbad #avspenning #blogg #juli2016 #avslapping

1 kommentar
    1. Det hørtes skikkelig deilig ut! Jeg har hatt to lange bad her nede så langt, men jeg har hverken hatt stearinlys eller musikk, kun en god bok. Men med en god bok klarte jeg å slappe av i 2 timer i badekaret! Deilig, spesielt når man kun har dusjkabinett hjemme…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg