Behandlingsreiser dag nr.11 Barbering

Etter flere dager med kineso tape. Først på det venstre kneet, så på begge. Har jeg nå kommet frem til at jeg ikke orker mer. Det er ikke godt å rive av tape. Så nå har jeg fulgt det siste innen mote form menn i Tyrkia. Jeg har barbert begge knærne, slik at det ikke skal gjøre vondt å ta av tape igjen.


Men etter at jeg barberte knærne har jeg fått mange rare blikk og kommentarer. Enkelte mener at jeg kunne ha barbert begge bena. Men en ekte mann har hår på kroppen. Så denne gangen greier jeg å stå i mot gruppepresset. 

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #tyrkia #balcova #izmir #behandlingsreiser #rikshospitalet #barbering #blogg #juli2016

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg