Behandlingsreiser dag nr.9 savner noen

I år 2016 har det skjedd mye i livet mitt. En av de store tingene er at jeg i februar gikk til anskaffelse av en liten hunde valp. Det ble en liten Tibetansk Spaniel tispe, som fikk navnet Clara og for åtte dager siden ble hun 7 måneder.

Jeg har aldri tidligere i mitt liv hatt ansvar for noen andre en meg selv, så dette er første gangen hvor jeg har reist bort i fra noen andre en foreldre, søsken og onkelbarn. Og jeg skal være borte i fra Clara i fire uker. Vet at hun har det bra hos valpe passerne som er mine foreldre, samt storesøster. Men allikevel er det spesielt å reise i fra noen som er avhengig av enn. Så skal bli godt å komme hjem til turene våre. Får håpe at du husker meg, selv om du har fått en ny person som du føler etter hele tiden.   

Du har jo også vært syk, mens jeg er borte. Så håper du nå er blitt frisk og kan farte rundt slik du liker å gjøre. Vær og vind stopper ikke deg, og som jeg savner deg

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #tyrkia #balcova #izmir #behandlingsreiser #rikshospitalet #blogg #juli2016 #savn #minhund #tibetanskspaniel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg