Behandlingsreiser dag nr.8 misunnelse og gruppepress

Da har vi vært en uke på behandlingsreise til Balcova i Tyrkia. Vi er godt i gang med trening og behandlinger, så kroppene våre begynner å bli støle og slitne. Men vondt skal vondt fordrives så vi står på videre. Nå er det kun tre uker til vi igjen er i Norge og en nye gruppe kan sette seg mål for sitt opphold.

I år kom jeg ned med masse fine krøller på hodet. Dette var de ikke alle som likte. Hvorfor vet jeg ikke, men ut i fra hva jeg vet er det mye misunnelse å går når noen har fine krøller men ikke alle.

Hadde fått tilsendt flere forslag på andre frisyrer. Så etter mye kommentarer, og litt erting orket jeg ikke mer. Jeg tok bene fått og gikk meg en tur.

Til slutt fant jeg en frisør som ikke kunne engelsk. Syntes det var best, slik at jeg kanskje kom ut med en ny frisyre. Han lurte på hvorfor jeg skulle klippe meg og det gjorde jeg også. Men jeg viste han et bilde, som jeg hadde på mobilen. Så var det bare å vente å se.

Os slik ble resultatet. Herligheten kostet med 150,- norske kroner, så det kan jeg jo ikke klage på.

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #tyrkia #balcova #izmir #behandlingsreiser #rikshospitalet #hårklipp #blogg #juli2016 #barbering

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg