Behandlingsreiser dag nr.7 takk for nå Frida

Her på behandlingsreiser i Trykia kan man få besøk av mange fine insekter på rommet. Jeg har de siste dagene hatt besøk av en kakerlakk. Men da jeg stod opp i dag tidlig hadde kakerlakken som hadde fått navnet Frida, gått bort. Så nå sitter jeg igjen og tenker på det korte og intense vennskapet som vi hadde. Jeg vil aldri glemme deg og kommer til å savne ditt nærvær

Takk for alt du ga meg Frida, takk for alle gleden som jeg har hatt med deg. Cimen 609 gråter nå Frida, det må du forstå Frida!
Jeg vil aldri glemme deg!

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #tyrkia #balcova #izmir #behandlingsreiser #rikshospitalet #kakerlak #blogg #juli2016

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg