Behandlingsreiser dag nr.5 tapet kne og bytte gruppe

I dag har min individuelle fysioterapeut som også er utdannet til osteopat, gjort en god jobben med kroppen min. Hun har startet behandlingen av et kne som knirker og en hofte som er vond. Resultatet av dette er at jeg har fått pyntet det venstre kneet mitt i dag. Kneet er tapet med det siste innen kinesio tape. Får håpe dette hjelper på og at jeg ikke får samme reaksjon som sist jeg ble tapet med kinesio tape. Da fikk jeg andre gradforbrenning under tapen.

Dagens andre store gjøremål var bytte av treningsgruppe. Etter gruppe treningen i sal i går hvor jeg kun forbrente 115 kalorier, valgte jeg å gå til sjefs fysioterapeuten. Der la jeg fram mitt problem, om at jeg var her for å komme i form. Til legen sa jeg at jeg ønsket hardest mulig trening, men dette fikk jeg ikke da jeg havnet på gruppe A4, som er lett AS trening.

Hun forstod mitt problem og jeg fikk byttet over til gruppe B5 som er hard AS trening. Så jeg gikk blid og fornøyd ut. Forandringene på kortet er at jeg nå har gruppetrening i varmtvannbasseng klokken 08.40 og gruppetrening i sal klokken 10.40. Programmet er litt mer kompakt, men det gjør ingenting. 

Etter dagens gruppetrening i sal viste min pulsklokke Polar V800 at jeg hadde forbrent 304 kalorier, så stor takk for at jeg fikk bytte gruppe. Nå kan jeg komme i bedre form, samtidig som kroppen blir mykere og jeg får mindre smerter.

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #tyrkia #balcova #izmir #behandlingsreiser #rikshospitalet #kineseotaping #blogg #juli2016

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg