Behandlingskortet

I dag har vi fått utlevert behandlingskortet, så nå vet vi hva vi skal i gjennom de neste ukene. Det blir et hardskjør uten like, men det har kroppen godt av. Men det skal bli godt å slappe av i mellom slagene. Man skal ikke undervurdere søvn, når man skal ha flere behandlinger hver dag.

Jeg har kommet på grunne A4 som er for pasienter med sykdommen AS. Blir spennende å se hvor mange vi er på gruppen. 

Jeg starter dagen med gruppetrening i basseng klokken 08.00. Blir så en pause frem til at jeg skal få parafinbehandling på ryggen klokken 09.40. I pausen får jeg spise frokost. Etter parafinbehandlingen bærer det over til en massør som skal massere ryggen klokken 10.00 og i år har jeg fått massøren Tolga. Før det igjen er pause før gruppetrening i sal klokken 11.20. Hvem av fysioterapeutene som skal ha gruppetreningene er alltid en overraskelse, så blir spennende å se hvem det er. Etter gruppetrening i sal er det lunsj, når lunsjen er fortært er det bare å legge seg for å sove en time før dagen avsluttes med individuell fysioterapi klokken 13.40. Jeg har i år bet om en av fysioterapeutene som har videreutdannet seg til også å bli osteopat. Så gleder meg til å treffe Özlem. Etter den individuelle fysioterapien er det bare å slappe av frem til middag kl. 19.00. 

#mittlivmedas #bekhterev #sarkiodose #tyrkia #balcova #izmir #behandlingsreiser #rikshospitalet #behandlingskort #blogg #juli2016
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg